Seuramaksut 2024
# 21.12.2023
Hyvä seuraedustaja,
Vuosi 2023 lähestyy loppua ja täällä liitossa olemme jo alkaneet valmistautua vuoden vaihtumiseen ja tulevaan uuteen kauteen. Heti vuoden taittuessa uuteen voi vuoden 2024 seuramaksun käydä suorittamassa täältä: https://bjjliitto.fi/maksa_seura.php .
Huomioithan, että maksaessasi maksua tulee sinun olla kirjautuneena liiton järjestelmässä olevalle jäsentilille. Maksusta saa seuran kirjanpitoon kuitin, joka löytyy ko. jäsentililtä suorituksen jälkeen. Maksua suorittaessasi huomaa tarkistaa, että alasvetovalikossa on valittuna oikea jäsenseura, koska muuten suorituksesi saattaa mennä toisen jäsenseuran hyväksi. (Valitettavasti meillä ei ole muita tapoja ottaa vastaan tuota maksua.)
Uutena ominaisuutena keräämme seurojen harrastajamääristä tietoa ja nämä sinun tulee kirjata kyselytaulukkoon, jotta voit maksun suorittaa. Harrastajamäärätietoja tarvitaan esim. valtion vuosittaisiin apurahahakemuksiin, joissa ne ovat pakollisia tietoja. Velvoite on kerätä tiedot vuosittain. Kerätyistä tiedoista laitamme harrastajayhteenvedon seurasi tietoihin liiton verkkosivustolle, joten toivomme, että syöttämäsi tiedot vastaavat vuoden 2023 oikeaa tilannetta.Kysymme siis näitä harrastajatietoja: Alle 12v, 12-18v, 19-34v, 35-64v, yli 65v (tytöt, naiset / pojat, miehet / muu).Tämä siis nyt etukäteisinfona, jotta pystytte varautumaan, kun menette 2024 seuramaksua suorittamaan.
Vuoden 2024 Seuramaksulla liiton jäsenseurat saavat kilpailuoikeuden SBJJL:n kilpailuissa sekä osallistumisoikeuden liiton organisoimiin tapahtumiin ja muihin mahdollisiin aktiviteetteihin (tuomarikoulutukset, nuorten maajoukkuetoiminta yms.), Olympiakomitean (OK) tarjoamat edut: https://www.olympiakomitea.fi/…/edut-sopimukset-liitoille…/ sekä luonnollisesti referenssioikeuden OK:n jäsenliittoon erilaisia seura-avustuksia ja -apurahoja hakiessaan.
Liiton puolesta toivotamme teille kaikille oikein rauhallista Joulua ja hyvää Uutta Vuotta 2024.
SBJJL hallituksen pst.
Aki Lehto, pj.