ETUSIVU ESITTELYRANKING JUNIORIT SEURAT LISENSSIT TAPAHTUMAT
Leirityskutsu 10.12.2023!
# 07.11.2023
Suomen BJJ-liitto kutsuu seuraavat nuoret urheilijat liiton organisoimalle nuorten maajoukkueleirille su 10.12.2023 klo 12-16 Nokialle Nokian Kamppailu-Urheilijoiden salille:
Aaro Kämäräinen Tampereen Jujutsukoulu
Ada Salmela Nokian Kamppailu-Urheilijat ry
Adrian Banar Orion's Belt
Andrei Antonov Sambo Espoo ry.
Antti Multanen BJJ Kouvola
Artem Morozov Sport Club Achilles
Arttu Häggvist Kamppailu Center
Edvin Pihlak Sigma Jiu-Jitsu
Erik Pynnenen Sambo Espoo ry.
German Gildemann Sisu Gym
Iiris Rintee MMA Imatra
Ilja Korneev Sambo Espoo ry
Jemina Suojärvi Delariva Finland/Salini Sport Center
Jennika Kivimäki Nokian Kamppailu-Urheilijat ry
Joona Sairanen Total Center Lahti
Kaisa Pulkkinen Finnfighters Gym
Niilo Nurmi Tampereen Jujutsukoulu
Pinja Määttänen Sigma Jiu-Jitsu
Rasmus Rintee MMA Imatra
Rikhard Kallioniemi Ahjo Training Center
Sakari Salminen GB Gym
Samuel Sonntag Sigma Jiu-Jitsu
Sara Määttänen Sigma Jiu-Jitsu
Tuomas Lehto Nokian Kamppailu-Urheilijat ry
Vertti Puurtinen Sigma Jiu-Jitsu
William Procopé Hipko
Valintakriteereinä kutsutuille pidettiin nuoren urheilijan erinomaista aktiivisuutta lajin harrastamisessa ja siinä kilpailemisessa sekä kilpailumenestystä lajikilpailujen eri muodoissa (BJJ- ja NoGi -kilpailuissa). Maajoukkuetoiminnassa osallistujalta vaaditaan luonnollisesti Suomen kansalaisuutta.
Päätökset maajoukkueeseen osallistujista tehtiin liiton juniorivaliokunnassa esitettyjen ehdotusten pohjalta. Asialle jätettiin kuitenkin mahdollinen lisäkäsittelyvaraus, jos jonkun jäsenseuran seuraedustus tai -valmentaja kokee, että käytettyjen valintakriteerien pohjalta heidän listaamaton urheilijansa tulisi uudelleen arvioida, niin asiasta tulee olla yhteydessä Sara Lehtoon 3.12.2023 mennessä. Yhteydenotossa tulee nimetä arvioitava urheilija sekä antaa lisätietoja käytettyjen valintakriteerien pohjalta. Ensisijaisesti uudelleen arvioidaan urheilijat, joilla on kilpailuoikeus Juvenile I & II sarjoissa.
Leiripäivän päätavoitteena on valmistautua tuleviin Pariisin 2024 European Open -kilpailuihin, mutta samalla pyritään käynnistämään aktiivinen toiminta nuorten kilpailijoiden verkostoitumiselle sekä tarjoamaan tukea ja apua tulevia (etenkin kansainvälisiä) kilpailuja silmällä pitäen.
Osallistuville nuorille tarjotaan mahdollisuus sekä lajiharjoitella että keskustella yhdessä ja samalla saada tietoa ja jaettuja kokemuksia kilpailemisesta yleisesti ja esim. IBJJF:n kilpailuihin osallistumisesta (esim. Pariisin EM 2023).
Leiripäivässä ohjaamassa ovat Tuomas Simola ja Sara Lehto.
Osallistuminen leirille on vapaaehtoista ja kutsutuille nuorille maksutonta.
Tarkempi ohjelma hieman myöhemmin, mutta leirillä harjoitellaan sekä puvulla että nogi-varustuksessa.
Lisätietoja ja ilmoittautumiset sähköpostilla Sara Lehdolle: saralehto@outlook.com
Näytä kaikki uutiset
Upota RSS